Sorry uw winkelwagen is leeg
Veelgestelde vragen
Bloemen bestellen:
Kan ik het boeket vandaag nog laten bezorgen?
Ja, wanneer je voor 12.00 uur bij ons besteld, wordt het boeket vandaag nog bezorgd (m.u.v. zondagen en feestdagen).
Hoe plaats ik een bestelling?
1. Klik op het boeket of bloemstuk dat jij wilt bestellen en kies vervolgens het gewenste formaat. Klik op ‘Bestellen’.
2. Ga naar Winkelwagen (rechtsbovenin) en klik op ‘afrekenen & bestellen’.
3. Vul de factuurgegevens, verzendadres, afleverdatum en eventuele tekst voor kaartje/lint in.
4. Klik op bestel nu.
5. Je bent nu op de laatste pagina. Controleer jouw bestelling en kies onderaan de gewenste betaalmethode. Zet ook een vinkje aan om algemene voorwaarden te accepteren. Klik op ‘Afrekenen’.
6. Je kunt nu betalen met de gekozen betaalmethode. Volg de stappen. Na een succesvolle betaling kom je op de bedankpagina. Per email ontvang je een bevestiging.
Kan ik ook telefonisch bloemen bestellen?
Dat is mogelijk, we zijn van maandag t/m zaterdag telefonisch bereikbaar op tel. 053-4334442.
Kan ik het boeket ook anoniem laten versturen?
Ja, dat kan. Je persoonlijke gegevens worden nooit doorgegeven aan de ontvanger. Tenzij je dus zelf je naam op het kaartje vermeldt, wordt het boeket altijd anoniem verstuurd.
Krijg ik een orderbevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra je jouw bestelling hebt verzonden, krijg je binnen enkele ogenblikken automatisch een e-mailbevestiging van ons. Hierin kun je de bestelling nakijken.
Kan ik een uiterlijke levertijd opgeven?
Je kunt een voorkeurstijd aangeven bij ‘opmerkingen’. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven dat het lukt. Bij rouwbloemen geven we wel standaard een tijdleveringsgarantie.
Bloemen bezorgen:
Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Op privé adressen worden dagelijks tussen 09:00 en 18:00 uur bloemen bezorgd. Op zakelijke adressen wordt er tijdens kantooruren geleverd. Mocht de ontvanger niet thuis zijn dan bezorgen we bij buren of laten we een briefje achter. Wij kunnen helaas geen exacte aflevertijd afspreken.
Wat als de ontvanger niet thuis is?
Mocht de ontvanger niet thuis zijn dan wordt geprobeerd de bloemen bij één van de buren af te geven en krijg de ontvanger een briefje in de bus met daarop het adres waar de bloemen zijn afgegeven. Lukt het bij de buren ook niet dan neemt de bezorger de bloemen mee terug en kan er vervolgens contact met ons worden opgenomen.
Wat zijn de bezorgkosten?
Wij hanteren € 5,00 bezorgkosten binnen Enschede en € 6,75 bezorgkosten voor Boekelo, Usselo, Twekkelo, Glanerbrug en Lonneker.
Wilt u bloemen laten bezorgen buiten de gemeente Enschede? Neem dan telefonisch of per mail contact met ons op en dan bespreken we de mogelijkheden.
Op welke dagen kan ik de bloemen laten bezorgen?
Wij bezorgen van maandag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen).
Kan ik bloemen laten bezorgen in een ziekenhuis, tehuis, hotel etc.
Ja, dat kan. Het is wel belangrijk om zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam, standplaats etc. op te geven. Ook een mobiel telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.
Wijzigen en/of annuleren:
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Neem bij wijzigingen of annuleren van je bestelling altijd telefonisch contact met ons op. We zijn telefonisch te bereiken van maandag t/m zaterdag tussen 09.00 en 15.00 uur op telefoonnummer 053-4334442.
Bloemen betalen:
Welke betaalmogelijkheden bieden wij?
Bij BloemenEnschede.nl kun je betalen op de manier die jij prettig vindt:
Via iDEAL: de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
Via Creditcard: je kunt betalen met American Express, MasterCard, VISA en Maestro
Kan ik veilig betalen?
Als je een bestelling gaat afrekenen vindt dit altijd in een beveiligde omgeving plaats. Je kunt dus met een gerust hart veilig afrekenen.
Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief btw.
Uitvaart bloemen:
Hoe weet ik zeker dat mijn rouwboeket of rouwstuk juist en op tijd geleverd wordt?
Rouwbestellingen worden bij ons met extra zorg en aandacht in behandeling genomen, ook in het weekend. Wij leveren veel voor de lokale uitvaartcentra en crematoria en hebben hier vaak mee te maken. Jouw opdracht is bij ons in zeer goede handen.
Waar kan ik mijn rouwbloemen het beste laten bezorgen?
Het is gebruikelijk dat je de rouwbloemen laat bezorgen op het adres waar de overledene ligt opgebaard. Dit kan een huisadres , een uitvaartcentrum of crematorium zijn. De uitvaartverzorger zorgt ervoor dat de rouwbloemen mee gaan naar de plechtigheden zoals een condoleance en uitvaart.
Wanneer kan ik mijn rouwbloemen het beste laten bezorgen?
Tijdens het bestellen kies je zelf een bezorgdatum, maar wij vragen ook om informatie over datum en tijd van de uitvaart (indien bekend). Dit is om een compleet beeld te krijgen. De watervoorraad in het steekschuim bij een rouwstuk is beperkt. Daarom adviseren wij om de bloemen pas te laten leveren maximaal enkele dagen voor de plechtigheid. Op deze manier ben je er zeker van dat de bloemen bij de plechtigheid nog mooi zijn.
Wat is een passende tekst voor op de rouwkaart of de linten?
Bij rouwbloemen richt je de tekst aan de overledene. Je kunt denken aan een persoonlijke tekst of meer de standaard teksten als ‘Een Laatste Groet’ of ‘Rust Zacht’. Vergeet niet ook de afzender te vermelden. Tijdens het bestellen kun je kiezen voor een rouwlint of een rouwkaart aan je rouwboeket of rouwstuk.
De uitvaart is al geweest, wat nu?
Als de al uitvaart heeft plaatsgevonden en je wilt een blijk van medeleven sturen naar de nabestaanden dan is het niet gebruikelijk nog rouwbloemen te sturen. Gepaster is het dan een troostboeket te sturen naar de nabestaanden thuis.
Service en garantie:
Biedt BloemenEnschede.nl garantie op haar boeketten?
BloemenEnschede.nl garandeert 7 dagen een mooie bos, mits je de bloemen goed verzorgt natuurlijk. Bloemen zijn een natuurproduct, hierdoor kan het voorkomen dat de kwaliteit toch een keer tegenvalt. Laat dit ons dan binnen 7 dagen na ontvangst van het boeket weten middels een aantoonbare reactie. Bij een eventuele klacht ontvangen wij graag drie foto’s van het geleverde boeket (bovenzijde, zijkant en stelen).
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Onze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Hoe dien ik een klacht bij jullie in?
Dagelijks verwerken wij met uiterste zorg en aandacht de bestellingen. Desondanks gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Is er iets mis gegaan met jouw bestelling? Wat ontzettend vervelend, we lossen het graag met je op! Neem telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 053-4334442.
Privacy & algemeen
Hoe gaat BloemenEnschede.nl om met mijn persoonsgegevens?
We gaan vertrouwelijk om met je persoonlijke gegevens. Zo worden je persoonlijke gegevens alleen intern gebruikt en niet gedeeld met derden. Lees hier onze volledige privacy statement.
Kan ik mijn persoonsgegevens inzien of laten verwijderen?
Voor vragen over ons privacybeleid of vragen omtrent inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) jouw persoonsgegevens kun je ten allen tijden contact met ons opnemen via onderstaande gegevens. Mail hiervoor naar info@bloemenenschede.nl.
Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?
Bloemenenschede.nl is een onderdeel van Logtenberg bloemen.
Deurningerstraat 56
7514 BJ Enschede
Email: info@bloemenenschede.nl
KVK: 69315485
BTW nummer: NL 857828897B01
Waar kan ik de algemene voorwaarden inzien?
Lees hier onze algemene voorwaarden.
Verzamelen jullie ook Cookies op de website?
Om te voorkomen dat je telkens dezelfde informatie in moet voeren verzamelen we cookies. Ook gebruiken we cookies om gegevens te verzamelen over het gebruik van onze site, zodat we de website verder kunnen verbeteren.